Stevenalle uusi asiakaspalautekanava

Stevena on ottanut käyttöön uuden asiakaspalautekanavan, jonka tarkoituksena on vahvistaa vuorovaikutusta asiakkaidemme kanssa ja tukea jatkuvaa palveluidemme kehittämistä. Uuden kanavan kautta palautteen antaminen on entistä helpompaa ja nopeampaa, ja asiakas voi halutessaan antaa palautetta myös nimettömästi.

Kaikki saadut palautteet käsitellään huolellisesti ja ne ohjataan suoraan oikeille tahoille. Haluamme ymmärtää asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia entistä paremmin – jokainen palaute on meille tärkeä ja auttaa meitä kehittämään toimintaa entistä asiakaslähtöisemmäksi.

Palautekanava avautuu osoitteeseen www.stevena.fi/asiakaspalaute perjantaina 11.7.2025. Löydät toimitiloistamme myös QR-koodeja, jotka ohjaavat sinut suoraan palautekanavaan.

Lisätietoa asiakaspalautekanavastamme saat asiakaspalvelustamme 050 5919 240 tai logistics@stevena.fi.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme aktiivisuudestanne ja arvostamme palautettanne!